Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

Cena 1 300 CZK (49 EUR)
skladem

ANKETA

Jak jste se o nás dozvěděli?

Google.com 30% Seznam.cz 35% Zboží.cz 19% Jiný vyhledávač 17%

Společnost » Reklamační řád

Firma Lonea company s.r.o. poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním  listu. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční  lhůta. Firma se u oprávněných reklamací  uplatněných v záruční době zavazuje  bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění  závady je dle typu produktu realizováno výměnou  produktu, výměnou vadného dílu.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zařízení
  • mechanickým poškozením nebo opotřebením
  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
  • jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.).

U zboží charakteru software se záruka vztahuje výhradně na fyzickou nečitelnost médií příp. fyzické  vady doprovodné dokumentace. Okamžikem odstranění ochranných prostředků (adjustační folie,  pečeti aj.) se kupující stává oprávněným  licenčním uživatelem produktu a zboží již nelze vrátit prodávajícímu. 

Délka záruky

Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může být záruční lhůta delší.

 

Místo uplatnění reklamace

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace sídlo společnosti Lonea company s.r.o. , Dolní 3137/100 , 79601 Prostějov. Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.

V případě reklamací nás můžete kontaktovat:
E-mail: info@luxusniprezent.cz
Telefon: +420 778 02 97 97

Doprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění  reklamace. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno poštou.

Neoprávněná reklamace

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za dopravu, testování, opravu).